Wawanisolehah
By: wawanisolehah

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Tuesday, 17-Nov-2009 03:38 Email | Share | Bookmark
Apdet jugak...entry rojak

 
 
 
 
 
 
 
Geng-geng fp semua, akak mintak maaf bebanyak sebab merugikan masa korang-korang yang dtg jenguk tapi dok tengok entry basi..mcm la ramai sgt yg jenguk fp akak ni perahsan lebih .
Untuk tidak melengahkan masa akak pamerkan gambar2 yag sekian lama terperuk dalam enpon NOrKIAh.Terima kasih kepada cik NOrKIAh.

Quote:
Nota kakitangan : kamera rosak LAGI, LAGI & LAGI, pasal tu pakai khidmat hp cabuk jer


Gambar terbaru tiga dara pingitan ku................Wawa, makin jelita,,melampau btol puji ank sendiri ahaks..

Tgk kakak tgh lipat kain terus snap, nice memory..........babai kat ibu, nak gi rmh pengasuh

Celebrate besday ibu kat SR, tapi gambar besday gurl takde hehe.Dah tua2 malu nak interframe




View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net