Wawanisolehah
By: wawanisolehah

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Thursday, 10-Sep-2009 06:14 Email | Share | Bookmark
ye, saya apdett & sessi menempek Kad Raya

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Terima kasih pada kawan2 yang sudi tinggal jejak, maaf saya tak sempat nak jenguk kawan2 semua. Sebelum fp saya ni tumbuh kulat so saya hadpet la jugak.
Nak tepek pemberian Watie -mama Mya yg dah lama terperuk. Act. baju ni sempena besday wawanis, watie dah bagi sblom saya besalin lagi tapi asik lupa nak tepek. Sorry ye Watie

Abaikanlah barang2 yg tak sepatutnya ada tu yer


Ske sgt dapat baju, bergomol sakan

yang ni plak dari Auntie Zura.Ma kasih yer Zura, buku tu dah siap kaler semua, baju Solehah tu leh pakai raya. Suar biru tu ko tau..muat dgn Anis

Box pon dah comey, jom kita tgk isinya plak

Ini tuk Solehah

Ini plak pencil colour c/w colouring books tuk wawanis

Xsited nak kaler, pas mandi terus kerjakan buku ni

Kengkawan aku dah tepek seme kad yg korang kasi ni. Ma kasih la seme yer. Kad je ker..wit raya tuk anak aku takder ke . Saya tepek kad ni ikut turutan yer, sape kasik dulu saya tepek dulu








View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net